Навчальний заклад – родина – це дім, де зустрічають дитину з
любов’ю, турботливо ведуть через весь період навчання. Принцип родинного
ставлення до дитини в школі дає змогу зберігати здоров’я фізичне і плекати
душу, розвивати творчу особистість учня, при цьому вчителі і батьки створюють
атмосферу здорової сім’ї, великої родини.
Правила учнівського самоврядування
Ø Сміливіше внось пропозиції задля прийняття колективного
рішення.
Ø Не бійся, що вносиш ідеї прості, з банку ідей відберемо
золоті.
Ø Ідею іншого
критикувати не маєш права, покритикуєш – не буде ідеї.
Ø Думку викладай розважливо, якщо потрібно повтори.
Ø Часу не марнуй,
пропозиції внось коротко і ясно.
Ø Чітко втямиш –
краще зробиш.
Ø Погодився легко не означає, що сприйняв глибоко.
Ø Не думай, що ти в чомусь переважаєш друзів, і не смій
задаватися.
Ø Довіру треба розуміти так : все перевіряється ділом,
турботою і дружбою.
Ø Перш ніж прийняти
рішення, навчись бездоганно його виконувати.
Ø Усяке діло величає
результат. Не соромно помилятись. Соромно не вміти і не бажати
виправлятись.
Ø Зауваження приймаються, пропозиції виконуються.
Ø Твори, фантазуй й сміливіше – шукай шляхів виконання
рішень.
Ø Не відкладай на
завтра вирішення того питання, яке необхідно і можна вирішити сьогодні.
Ø Прийняв рішення – виконуй! Доручив іншим – довіряй!
Довіряючи – перевіряй! Перевіряючи – допомагай! Допомагаючи – не підміняй!
Мета
учнівського самоврядування
формування в учнів почуття господаря навчального закладу,
класу, вміння співробітничати на принципах партнерства, гласності,
демократизму.
Права, свободи та обов’язки
1. Усі учні є рівними
у своїй гідності та правах.
2. Особистість кожного, хто навчається в закладі, є
недоторканною і ніщо не повинно загрожувати здоров’ю людини, обмежувати її права,
ображати честь і гідність.
3. Кожен учень має право на вільний розвиток особистості,
якщо при цьому не порушуються права і свободи інших людей.
4. Кожен учень має обов’язки
перед суспільством та навчальним закладом.
Учень
зобов’язаний:
ü пройти
курс навчання в школі;
ü подати
документ, що пояснює його відсутність на уроках;
ü виконувати
вимоги вчителів з підготовки до уроків;
ü дотримуватися
норм та правил поведінки в урочний та позаурочний час.
5. Учень має право на свободу думки, на вільне вираження
своїх поглядів та переконань.
6. Кожен учень має право збирати, поширювати та зберігати
інформацію усно, письмово, або в інший спосіб – на свій вибір. Ця інформація не
повинна порушувати честь та гідність тих хто навчається або працює в закладі.
7. Кожному гарантується знати свої права та обов’язки.
8. Кожен учень зобов’язаний
неухильно дотримуватися Статуту Учнівського самоврядування закладу.
9.Учні мають право брати участь в управлінні справами
учнівського самоврядування, вільно обирати й бути обраними до органів Учнівського
самоврядування закладу, подати свою пропозицію, вимогу Президентові учнівського
самоврядування.
10. Кожен учень має право брати участь у будь - яких сферах шкільного життя, ініціювати
будь-які форми цього життя.
Положення про вибори
1. Кандидат в президенти висувається як групою учнів, так
і шляхом само- висування.
2. Президент обирається таємним голосуванням в день
виборів у присутності членів виборчкому.
3.Президент обирається на 1-3 роки.
4. Президент обирається простою більшістю голосів учнів
школи шляхом таємного голосування.
5. Право бути
обраним має право кожен учень 8 -11 класів.
6. Офіційне оголошення результатів виборів презитента
учнівського самоврядування проводиться на наступний день після виборів.
7. Президент вступає до виконання своїх обов’язків на наступний день після
оголошення результатів виборів.
Обов’язки
Президента учнівського самоврядування
1. Президент є
головою Учнівського самоврядування, гарантом прав учнів, визначених законом.
2. Президент безпосередньо коригує і спрямовує роботу
секторів.
3. Президент
планує і веде збори з Радою президентів
класів , співпрацює з директором школи, завучем з виховної роботи та педагогом-
організатором.
4. Президент
звітує перед Радою про виконану роботу щосеместрово.
Рада президентів може оголосити імпічмент Президенту в разі не
виконання Президентом своїх обов’язків
і порушень Законів навчального закладу.
5. Президент
поводить себе толерантно, суворо дотримується норм культури спілкування.
6 . Президент складає таку присягу: «
Я, (прізвище, ім’я), волею учнів школи обраний
Президентом учнівського самоврядування, заступаючи на цей пост, повністю
усвідомлюючи свою високу відповідальність, урочисто присягаю, що буду вірно служити
учням та колективу закладу, зміцнювати авторитет закладу, охороняти права,
свободи та інтереси учнів, гідно нести звання Президента Учнівського
самоврядування, сумлінно виконувати свої обов’язки.»
Обов’язки
віце- президента
1. Віце- президент
є правою рукою Президента, за відсутності Президента виконує його обов’язки, очолює комісії.
2. Віце- президент
допомагає президенту у виконанні обов’язків
президента у разі необхідності завжди готовий перейняти пост Президента.
3. Віце- президент
обирається терміном на 1-3 роки шляхом таємного голосування учнів та
визначається кількістю голосів, які набрала друга особа після кандидата в
президенти.
4. Віце- президент
вступає до виконання своїх обов’язків
на наступний день після оголошення результатів Виборів.
Завдання
Ради президентів секторів
1. Рада президентів є органом влади школярів, що підпорядковується загальним зборам школи.
2. Обраним до Ради президентів може бути кожен учень, який признає
Статут.
3. Правління організовує і сприяє організації різноманітних
шкільних заходів в різних сферах життєдіяльності учнів.
4. Рада контролює
роботу командирів класів.
5. Рада президентів
секторів керує роботою окремих Центрів.
6.
Рада особисто відповідає за основні напрямки роботи учнівського самоврядування.
Обов’язки президентів класу
1.
Президент класу - це учень, що слідкує за дотриманням учнями законів у межах
класу, сприяє організації життя класного колективу.
2.
Президент класу обирає класний колектив або призначає класний керівник.
3.
Президент класу звітує перед Президентом
учнівського самоврядування, класним колективом, класним керівником та
адміністрацією школи
Завдання
секторів
Ø Сектор «Здоров’я». Пропагування здорового способу життя.
Ø Сектор « Дисципліни і порядку». Надання допомоги педагогічному колективу
школи у вихованні свідомої дисципліни, дотримання учнями Правил для учнів.
Організація чергування класних колективів по школі, на вечорах. Виховання в
учнів бережливого ставлення до збереження шкільного майна. Призначення
відповідальних за дотримання дисципліни і порядку, застосування
заходів виховного впливу до порушників дисципліни.
Ø Сектор «Культури і
дозвілля». Керування проведенням культурно-масових справ,
організацією шкільних та класних вечорів, свят шкільного календаря, розподіл
між класами доручень з підготовки цих свят. Організація змістовного дозвілля.
Відповідає за утримання та підготовку програми художньої частини свята та
дозвілля, організацію проведення
конкурсів, оглядів художньої самодіяльності.
Ø Прес-центр Оформлення плакатів, стінгазет, оголошень.
Організація і випуск тематичних, святкових газет та оформлення газети «Шкільні
вісті». Інформування учнів, батьків, вчителів про всі події, які відбуваються в
школі різними засобами інформації(газети, радіо, рекламні оголошення та ін)
Ø Президенти
класів. Командир класу - це учень, що слідкує за
дотриманням учнями законів у межах класу, сприяє організації життя класного
колективу.
Ø Сектор
екології. Турбується
про зелені насадження на території закладу
- створює та розповсюджує буклети екологічного спрямування; - проводить
акцію по збору макулатури, з метою збереження зелених насаджень.
Ø Бібліотечний сектор. Веде облік відвідування; -
перевіряє стан підручників, надає допомогу в роботі бібліотекару.
Ø Господарчий сектор. Виховує готовність жити й діяти за принципами гуманізму,
милосердя, людяності; - піклується про ветеранів, інвалідів, вдів, пристарілих;
- бере участь у акціях “Милосердя”, “Турбота”.
ВИБОРИ
ПРЕЗИДЕНТА УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ 2015
Наш
складний час потребує виховання лідерів нової формації — ініціативних,
компетентних, генерувати нові ідеї та приймати нестандартні рішення. Саме
учнівське самоврядування дає можливість учням практикуватися у входженні в соціальне
середовище, у світ сучасного суспільства.
25 вересня у Хлібодарвському НВК були проведені вибори Президента учнівського самоврядування, а 28 вересня відбулася церемонія інавгурації Девіз виборів - демократичність,рівноправність і справедливість.
У передвиборчій кампанії брали участь
Реут Олена – учениця 8 класу
25 вересня у Хлібодарвському НВК були проведені вибори Президента учнівського самоврядування, а 28 вересня відбулася церемонія інавгурації Девіз виборів - демократичність,рівноправність і справедливість.
У передвиборчій кампанії брали участь
Реут Олена – учениця 8 класу
Денькович Юлія – учениця
9 класу
Бланк (зразок)
Кандидат в президенти :
Кандидатура учня
1. ___________________
2. ___________________ 

Голова виборчої
комісії
___________
(підпис)
Печатка Хлібодарівського НВ
Протокол №1
проведення виборів Президента учнівського парламенту
від 18.09.2015 р.
Участь у голосуванні брали учні 3 -11 класів.
Кількість виборців —153
Взяли участь у голосуванні—101.
Кандидати на пост президента:
1. Денькович Юлія учениця 9- класу — 53 голоси
2. Реут Олена учениця 8-класу —48 голоси
Найбільшу кількість голосів набрала Денькович Юлія учениця 9 класу.
Голова лічильної комісії: (педагог-організатор Кузнецова Н.І..)
Секретар виборчої комісії: ( Цибулько Влада учениця 6 класу )
проведення виборів Президента учнівського парламенту
від 18.09.2015 р.
Участь у голосуванні брали учні 3 -11 класів.
Кількість виборців —153
Взяли участь у голосуванні—101.
Кандидати на пост президента:
1. Денькович Юлія учениця 9- класу — 53 голоси
2. Реут Олена учениця 8-класу —48 голоси
Найбільшу кількість голосів набрала Денькович Юлія учениця 9 класу.
Голова лічильної комісії: (педагог-організатор Кузнецова Н.І..)
Секретар виборчої комісії: ( Цибулько Влада учениця 6 класу )
Президентом
учнівської самоврядування Хлібодарівського
НВК стала учениця 9 класу Денькович Юлія
Віце-президентом
стала учениця 8 класу Реут Олена
Побажаємо успіхів на цій посаді.
Комментариев нет:
Отправить комментарий